علی جون
علی جون

شروع یک برنامه جدید با حضور علی صادقی و یوسف تیموری

شروع یک برنامه جدید با حضور علی صادقی و یوسف تیموری

علی جون: قائم مقام شبکه سه سیما از تولید و شروع پخش برنامه های «چهارپایه» و «داستان شد» به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول در این شبکه آگاهی داد.


به گزارش علی جون به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مهدی بلوکات ـ قائم مقام شبکه سه سیما ـ با اشاره به برنامه های جدید این شبکه به مناسبت ایام ربیع الاول اظهار داشت: برنامه های «عمارت»، «چهارپایه» و «داستان شد» که هر سه در عرصه سرگرمی هستند، از نیمه دوم شهریور ماه روی آنتن خواهند رفت.
وی افزود: «عمارت» برنامه ای با موضوع تردستی است که با حضور پژمان بازغی، ملیکا زارعی، لیلا اوتادی و وحید شمسایی و با اجرای سعید فتحی روشن برگزار می شود.
بگفته قائم مقام شبکه سه سیما «چهارپایه» هم برنامه ای طنز است که با حضور علی صادقی، یوسف تیموری، کاظم نوربخش و قدرت اله ایزدی (رشید) تولید و پخش می شود.
بلوکات همین طور از پیموده شدن مراحل تولید «داستان شد» که برنامه ای سرگرم کننده با محوریت کتاب است، آگاهی داد و بیان کرد: تلاش می شود این برنامه تا سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) در ۱۷ ربیع الاول، روانه آنتن شود.
وی عنوان کرد: جهت تولید این برنامه ها در امتداد افزودن نشاط اجتماعی کوشش های فراوانی انجام شده است، امیدواریم که این برنامه ها بتوانند موجب شادی مخاطبان گرامی شوند.
قائم مقام شبکه سه سیما بیان کرد که برنامه های «سمت خدا» و «طبیب» هم در ماه ربیع الاول، ان شاء الله با فضایی جدید روی آنتن خواهند رفت.


1403/06/19
11:36:24
5.0 / 5
79
تگهای خبر: برنامه , داستان , سرگرمی , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
علی جون - سرگرمی و طنز