سالاری مطرح كرد؛
رصد ارتقاء كیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
به گزارش علی جون مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: از شروع طرح 3070 تا حالا بخش عمده غیرحضوری رونمایی شده است و همزمان با رونمایی از خدمات جدید، ارتقاء کیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری مورد توجه قرار میگیرد.
به گزارش علی جون به نقل از مهر، مصطفی سالاری در هفتمین جلسه هفتگی بررسی و ارزیابی سامانه های غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است؛ گفت: هیچ نوع وقفه و یا اخلالی در خدمات غیرحضوری نباید ایجاد شود و خدمات غیرحضوری که در طرح ۳۰۷۰ رونمایی می شود باید به بهترین نحو ممکن در اختیار مردم قرار گیرد. سالاری تاکید کرد: معاونت بیمه ای و مرکز فناوری اطلاعات با دقت و جدیت کامل به تمامی نظرات و پیشنهادات و همین طور اشکالات احتمالی که از طرف بهره برداران و به ویژه مدیران استانی تامین اجتماعی اعلام می شود، رسیدگی می کنند و پیش از رونمایی هر سامانه باید تأییدیه لازم از معاونت بیمه ای دریافت شود. وی بر لزوم بررسی و ارزیابی دائمی خدمات غیرحضوری رونمایی شده تاکید کرد و اظهار داشت: پایداری سیستم و پیش گیری از قطعی و کندی را با جدیت دنبال می نماییم و برای رصد و ارزیابی دائمی سامانه خدمات غیرحضوری از ظرفیت سایر شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات کشور نیز استفاده خواهد شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اصلاح و ارتقا معماری سیستم های فناوری اطلاعات این سازمان را از مهمترین مسائل ارزیابی کرد و اظهار داشت: هر کاری که برای تضمین خدمت رسانی بهینه و غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به مردم لازم باشد با جدیت و عزم و اراده بسیار بالا انجام می دهیم و هیچ محدودیتی در زمینه ارتقا سامانه های سازمان نداریم. سالاری معاونت بیمه ای و ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور را بعنوان بهره برداران سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در پیشبرد طرح ۳۰۷۰ دانست و اظهار داشت: نظرات و پیشنهادات بهره برداران با دقت کافی بررسی می شود و امیدواریم با همکاری بین واحدهای مختلف سازمان شاهد ارتقا قابل توجه کیفیت خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی باشیم. وی طرح ۳۰۷۰ را دارای اهمیت بسیار بالا برای سازمان تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: همکاران واحدهای فناوری اطلاعات در ماه های اخیر برای تحقق این برنامه مهم زحمات فراوانی متقبل شدند و این طرح در کنار طرح نسخه الکترونیک منجر به ایجاد تحول اساسی در خدمات سازمان تامین اجتماعی می شود. سالاری روند فعلی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی را رو به پیشرفت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مسئله خاصی که منجر به ایجاد توقف و یا انحراف در طرح شود وجود ندارد و این طرح بسیار مهم با همکاری واحدهای مختلف در حال اجراست و انتظار داریم مطابق بازه زمانی این طرح ها تکمیل شود. وی استفاده از ظرفیت سایر شرکتها و به ویژه استارت آپها برای ارتقا سامانه خدمات غیرحضوری و تولید اپلیکیشن تلفن همراه را از مسائل کلیدی برای موفقیت این طرح برشمرد و اظهار داشت: تمامی خدمات غیرحضوری را از منظر استفاده کننده نهایی بررسی می نماییم و خدمات را به شکلی ارائه می دهیم که مردم با سهولت و اطمینان کامل از خدمات غیرحضوری استفاده کنند. در این نشست مدیران ستادی و استانی سازمان تامین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای موفقیت آمیز طرح ۳۰۷۰ پرداختند. بر طبق طرح ۳۰۷۰ که طی ماه های اخیر در سازمان تامین اجتماعی شروع شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و بوسیله درگاه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir در دسترس قرار می گیرد.
منبع: علی جون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون