علی جون
علی جون
گفت وگو با سعید ابوطالب

برنامه جدید سازنده پدرخوانده برای زنان

برنامه جدید سازنده پدرخوانده برای زنان

علی جون: سعید ابوطالب که اینروزها با بهره بردن از ترکیب دو برنامه پربیننده اش ـ «شام ایرانی» و «مافیا» ـ در شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد، بتازگی در تدارک ساخت برنامه ای استودیویی با موضوع تکریم زنان برای تلویزیون است.


این تهیه کننده و کارگردان در گفتگویی با ایسنا، درباره ی جزییات برنامه جدید خود در تلویزیون توضیح داد: بتازگی درحال مطالعه و نگارش برنامه ای با عنوان «شهربانو» در شبکه یک سیما هستیم. مجموعه ای استودیویی که در ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی است.

ابوطالب توضیح داد که این برنامه مقرر است در شبکه یک سیما به تولید برسد و در عین حال اظهار داشت: اجرای این برنامه مقرر است توسط یکی از بازیگران قدیمی صورت بگیرد. من و مهدی فرودگاهی هر دو تهیه کننده و کارگردان کار هستیم و با توجه به این که کار خیلی بزرگ است توسط دو تهیه کننده و کارگردان مقرر است به تولید برسد.
او سپس به روند ساخت «شهربانو» اشاره نمود و اظهار داشت: حدود دو ـ سه ماهی است که کار طرح و نگارش «شهربانو» شروع شده و ظرف دو ـ سه ماه آتی نیز کار کلید خواهد خورد.

بگفته سعید ابوطالب «شهربانو» مقرر است در ۸۰ قسمت به تولید برسد؛ برنامه ای که با حضور تماشاگران در استودیو همراه خواهد بود.

بر طبق این گزارش، «شهربانو» در مرحله پیش تولید و مطالعه و نگارش است و بگفته ابوطالب برای پخش در سال جدید آماده خواهد شد.



1403/08/02
09:45:28
5.0 / 5
5
تگهای خبر: بازی , برنامه , تلویزیون , تهیه كننده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
علی جون - سرگرمی و طنز