علی جون
علی جون
فیاضی خبر داد؛

17 هزار نفر در نمایشگاه کتاب تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

17 هزار نفر در نمایشگاه کتاب تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

به گزارش علی جون، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بر مبنای طرح ویژه ای با هدف تلفیق فرهنگ بیمه ای و فرهنگ کتابخوانی بیشتر از هفده هزار نفر به جمع خانواده تأمین اجتماعی اضافه شدند.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، سیدمحمدرضا فیاضی بروجنی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حضور فعال این سازمان در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال که با دو رویکرد توسعه پوشش بیمه ای و پشتیبانی از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت صورت پذیرفت، از ثبت نام ۱۷۷۶۴ نفر بیمه شده جدید در روزهای برگزاری نمایشگاه آگاهی داد و اضافه کرد: باتوجه به رویکرد راهبردی سازمان تامین اجتماعی در حوزه توسعه پوشش بیمه ای، تلاش شد تا در روزهای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که به تعبیری مهم ترین رویداد فرهنگی کشور و مورد توجه نسل جوان، دانشجویان و خانواده ها است؛ ایشان سپس اظهار داشت: طرح ویژه ای با هدف تلفیق فرهنگ بیمه ای و فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرائی شود که برمبنای آن همه دانشجویان، دختران و بانوان خانه داری که در روزهای نمایشگاه به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی پیوستند، مشمول هدیه ۴۰۰ هزار تومانی بن خرید کتاب شوند. برمبنای آمار مرکز فناوری اطلاعات، از ۱۹ اردیبهشت لغایت ۵ خرداد ماه که بازه زمانی اجرای این طرح بود؛ در مجموع ۱۷۷۶۴ نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه شدند؛ که باتوجه به شرایط اختصاص هدیه کتاب در خصوص الزام پرداخت حق بیمه تا پایان خرداد، ۱۳۶۷۹ نفر از این هدیه برخوردار شدند. فیاضی اضافه کرد: همین طور باتوجه به اثرپذیری بالای سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر بین نسلی از متغیرهای کلان جمعیتی، سعی کردیم با رویکرد پشتیبانی از فرهنگ جوانی جمعیت و مسائل در رابطه با خانواده و با تکیه بر حال خوبِ با هم بودن، فضایی ویژه را با نام «خانواده ما» و به عنوان پیوستی خانوادگی برای نمایشگاه کتاب ایجاد نماییم. غرفه "خانواده ما" در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، رویدادهای متنوعی را با محوریت خانواده و جوانی جمعیت طراحی و اجرا کرد که علاوه بر استقبال عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه، منجر به ارتباط و تعامل هم افزا با فعالان و دغدغه مندان حوزه جمعیت و خانواده شد تا ان شاءلله شاهد ایجاد زمینه های همکاری مشترک در این مساله راهبردی کشور باشیم. فیاضی با اشاره به این که به طور معمول تولیدات رسانه ای و فرهنگی در موضوعات راهبردی نظیر جمعیت، وجه سلبی داشته و در نحوه ارائه پیام کم تر از ظرفیتهای حوزه هنری و استفاده از زبان متناسب با ذائقه عمومی استفاده می شود، اظهار داشت: تلاش داشتیم تا با بوجودآوردن زبان مشترک با فعالان رسانه ای، تولیدات و حال و هوای کلی غرفه «خانواده ما»، حس و حال خوبی را برای بازدیدکنندگان بوجود آورد تا ضمن پایبندی به ایده های محتوایی، مخاطبان ولو برای لحظاتی کوتاه که میهمان این فضا هستند، نسبت به موضوع اصلی یعنی ضرورت با هم بودن ذیل نهاد خانواده، بیشتر توجه پیدا کنند. به همین جهت بود که فارغ از مواردی نظیر فراخوان ایده های در رابطه با حوزه جوانی جمعیت و برگزاری نشست های تخصصی با نویسندگان و فعالان رسانه ای و سیاسی حوزه خانواده و جمعیت، رویدادهای خلاقانه ای نیز طراحی و اجرا شد تا در این رویدادها و تولیدات نظیر "دیوار ما"، "قصه ما"، "رادیو ما"، "فراما"، "درخت زندگی ما" و "عکس ما" بتوانیم توجه را به حال خوب با هم بودن بیشتر جلب نماییم. اتفاقی که به لطف خدا مورد استقبال عموم بازدیدکنندگان و تعداد قابل توجهی از فعالان و مسئولان سیاسی و رسانه ای در رابطه با حوزه جمعیت واقع شد. مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی همین طور اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه گر کشور است که افتخار دارد با خانواده ای به وسعت بیش از ۴۶ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان در بخش های مختلف کشور در ارتباط بوده و خدمات متنوعی در عرصه خدمات بیمه ای، خدمات درمانی و کارهای اقتصادی ارائه می کند. یکی از گروههای مخاطبانی که این سازمان در دوره اخیر تلاش نموده تا پوشش خدمات بیمه ای را ناظر به ایشان توسعه دهد، جامعه دختران و بانوان خانه دار و همین طور دانشجویان عزیز است. وی ادامه داد: خوشبختانه در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران طرح ویژه ای با هدف تلفیق فرهنگ بیمه ای و فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرائی شد که برمبنای آن همه دانشجویان، دختران و بانوان خانه داری که در روزهای نمایشگاه به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی پیوستند، مشمول هدیه ۴۰۰ هزار تومانی بن خرید کتاب شوند. به لطف خداوند متعال استقبال مناسبی از این طرح صورت گرفت و برمبنای آمار مرکز فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، از ۱۹ اردیبهشت لغایت ۵ خرداد ماه که بازه زمانی اجرای این طرح بود؛ در مجموع ۱۷۷۶۴ نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه شدند؛ که باتوجه به شرایط اختصاص هدیه کتاب (الزام پرداخت حق بیمه تا پایان خرداد)، ۱۳۶۷۹ نفر از این هدیه برخوردار شدند.


منبع:

1403/03/08
13:05:45
5.0 / 5
255
تگهای خبر: اثر , خانواده , خدمات , رادیو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
علی جون - سرگرمی و طنز