علی جون
علی جون

سریالی که در شبکه نمایش خانگی ناتمام مانده

سریالی که در شبکه نمایش خانگی ناتمام مانده

علی جون: پخش سریال «آمستردام» همچنان به سبب اختلاف سازندگان و پلت فرم پخش کننده در شبکه نمایش خانگی ناتمام مانده است.


به گزارش علی جون به نقل از ایسنا، «آمستردام» تنها سریالی است که چند ماهی است از طرف پلت فرم پخش کننده و سازندگان به سبب مشکلات حقوقی با مشکل روبه رو شده و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
اختلاف داخلی بین گروه سازنده و سوء برداشت هایی بین سازندگان و پلت فرم پخش کننده موجب تعویق در پخش سریال شده اما مشکلی برای پخش از جانب ساترا وجود نداشته است. با اینحال سریال «آمستردام» قرار شد پس از اعلام رأی و نظر داوری و رفع مشکلات حقوقی، پخش یا پخش نشدن و یا پخش از پلت فرم دیگر برای آن تصمیم گرفته شود، اما همچنان در بلاتکلیفی مانده است.
مسعود قراگزلو کارگردان این سریال هم بتازگی با انتشار تصویری از پشت صحنه «آمستردام» عنوان کرده است که تا حالا هیچ خبری در خصوص ادامه پخش «آمستردام» نشنیده است.
پخش سریال «آمستردام» در حالی در بلاتکلیفی مانده است که چند ماهی از پخش قسمت های قبلی این سریال می گذرد و از سویی پلت فرم پخش کننده هم با تغییر مدیریت مواجه بوده است.
پیش تر مهدی سلطانی از بازیگران اصلی این سریال ضمن عذرخواهی از مخاطبان به سبب توقف پخش سریال «آمستردام» که مدت طولانی است اتفاق افتاده، خواهان برطرف شدن این مساله از طرف مراجع قانونی شده بود.
او درباره ی این که عنوان می شود که چرا پخش این سریال ۳۰ قسمتی بعد از ۱۱ قسمت به ناگهان متوقف گردید، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی توضیح داده بود: «تا آنجا که من آگاهم این دفعه دعوا بین تولید کننده و پخش کننده است. بطور معمول در این مواقع دعواها ریشه های مالی دارند اما هر چه که باشد بنظر می رسد در این دعوا حرمت و احترام مخاطب نادیده گرفته شده است.»
وی در پی این اتفاق اظهار داشته بود: «به جای همه مقصران از مخاطبان پوزش می خواهم. بطور قطع ادامه و یا تکرار اینطور موارد، به نفع هیچ کس نیست. با آرزوی روزی که در هر کاری تنها کاربلدان به کار گماشته شوند و مسئولیت پذیران، مسئولیت پذیرند.»
در گذشته هم خیلی از سریال ها مانند «مردم معمولی»، «قبله عالم»، «جزیره» و «میدان سرخ» به دلیلهای مختلفی شامل میزان اقبال مردم، تصمیم رگولاتور، سرمایه گذار و یا پخش ناکام مانده اند که اتفاقات اینچنین علاوه بر بی اعتمادی مخاطب به پلت فرم پخش کننده، ضرر مالی را هم برای تماشاگران در پی خواهد داشت.
پیش تر هم سریال «شبکه مخفی زنان» هم در این لیست قرار داشت اما در نهایت پخش ادامه قسمت های آن از سر گرفته شد.
«آمستردام» اولین تجربه سریال سازی مسعود قراگزلو است که هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی و… در آن بازی کرده اند.
داستان سریال برمبنای رقابت چند گروه مافیایی پیش می رود که هرکدام در کوشش برای شکست رقیب هستند. در این بین اتفاقات دیگری نیز رخ می دهد؛ مثل عشق های شکست خورده.



1403/02/22
14:35:15
5.0 / 5
318
تگهای خبر: بازی , داستان , سریال , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
علی جون - سرگرمی و طنز