درخشان:
شرکت نساجی هلال بدنبال برندسازی است
به گزارش علی جون، مدیر توسعه بازار شرکت صنایع نساجی هلال احمر ایران اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه های شرکت نساجی هلال، حضور قدرتمند در بازار آزاد و برندسازی است.
به گزارش علی جون به نقل از مهر، محمد درخشان اضافه کرد: از مهم ترین خاصیت ها و فاکتورهای برند صنایع نساجی هلال ایران، تاریخ و اصالت این برند در عرصه تولید اقلام امدادی در کنار کیفیت بالای محصولات و به روز رسانی مداوم محصولات تولیدی است. این برند به عنوان یکی از بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همیشه در زمان بحران ها یاری رسان هم وطنان عزیز بوده و خواهد بود. وی افزود: ارتقای جایگاه برند صنایع نساجی هلال ایران نیازمند حمایت های همه جانبه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته و همین طور دولت در امتداد شناساندن توانمندی های این برند به کشورهای همسایه جهت صادرات محصولات امدادی است. درخشان اشاره کرد: باتوجه به سیاست گذاری های انجام شده توسط اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، فروش تمامی محصولات و در کل کارهای تجاری شرکت با نگاهی ویژه به بازار آزاد انجام شده و تلاش ها به سمت به دست آوردن سهمی ویژه از بازار محصولات امدادی، نخ و انواع پارچه ها است. وی توضیح داد: از مهم ترین اقدامات انجام شده در امتداد توسعه بازار و فروش آزاد می توان به انعقاد قرارداد با مجموعه های نظامی جهت تولید انواع چادرهای گروهی ۱۸، ۲۰، ۵۰ و ۵۶ متری، فروش نخ تولید شده در سایت خوانسار و همین طور انواع پارچه های خام و کوت شده این سایت و سایر موارد تولیدی اشاره داشت. درخشان اضافه کرد: همین طور اخیراً برنامه ریزی ها و کوشش های بسیاری در راستای راه اندازی فروشگاه عرضه عمومی محصولات تولیدی و برندهای مطرح داخلی حوزه کمپینگ و کوهستان انجام شده که مرحله طراحی و اجرای اولیه آن صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و بعد از پیموده شدن مراحل تکمیلی در آینده نزدیک شاهد بازگشایی آن خواهیم بود. وی اشاره کرد: در بحث فروش اینترنتی و مجازی، سایت فروش آنلاین شرکت با برند جدید در آخر مرحله طراحی قرار داشته و بزودی شاهد افتتاح سایت فروش اینترنتی نیز خواهیم بود و دسترسی مشتریان به محصولات شرکت از هر نقطه ای از کشور بصورت آنلاین بوده و سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید. در مجموع در تلاشیم که شرایط خریدی راحت را برای مشتریان به ارمغان آوریم. وی ادامه داد: باتوجه به استراتژی جدید شرکت در راستای ورود به عرصه فروش اینترنتی و بازارهای آزاد، نیازسنجی های لازم صورت گرفته و برندهای جدیدی در مرحله ثبت هستند و بطور قطع معماری برند انجام شده در امتداد زمینه های جدید فروش به وجود آمده برنامه ریزی و طراحی شده که در آینده ای نزدیک و همزمان با شروع به کار فروشگاه و راه اندازی سایت فروش، شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود. درخشان اظهار داشت: صنایع نساجی هلال ایران با تاکید بر دانش فنی موجود و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، همزمان افزایش ظرفیت تولید خودرا در دستور کار قرار داده و هم اکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده چادرهای گروهی در ایران، رقابت با سایر تولیدکنندگان را به عنوان زمینه ای برای رشد و پیشرفت خود در نظر گرفته است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون