معاون فضای مجازی صداوسیما تشریح كرد
سامانه آرا تلوبیون برای تبلیغ کاندیداهای انتخابات چه می کند؟
علی جون: غلامرضا نوری، معاون فضای مجازی صداوسیما درباره ی سامانه آرا در تلوبیون و این که چطور کاندیداهای انتخابات مجلس با آن تبلیغ کنند، توضیحاتی را ارائه نمود.
به گزارش علی جون به نقل از ایسنا، صداوسیما علاوه بر راه اندازی ۲۰۰ شبکه برای نامزدها در انتخابات پیش رو یک صفحه از تلوبیون را هم در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد.
به قول معاون فضای مجازی صداوسیما، بیشتر از ۱۴ هزار نامزد انتخابات مجلس وجود دارد که برای هر یک از آنها یک صفحه اختصاصی در تلوبیون ایجاد می شود و می توانند تا ۱۰ ساعت ویدئو در آن بارگذاری کنند و یک شبکه اینترنتی داشته باشند. همچون این که می توانند حضورشان و هوادارانشان را در این شبکه بارگذاری کنند یا حتی اخباری در رابطه با آنها انتشار یافته را می توانند در این سامانه بارگذاری کنند.
به قول نوری صفحات ایجادشده بر طبق لیست تاییدشده وزارت کشور است.
وی در توضیحات بیشتر اظهار داشت: این یک شبکه اجتماعی تخصصی برای تبلیغات انتخاباتی است که در تلوبیون ایجاد می شود و پیش تر سابقه ای نه به این شکل، در انتخابات ریاست جمهوری داشته و برای نخستین بار در ستاد انتخابات کشور مصوب شد تا ما از فرصت های فضای مجازی در رسانه ملی برای تبلیغات ریاست جمهوری استفاده نماییم. در آن زمان به هر نامزد یک شبکه تلوبیونی ارائه شد که تجربه موفقی بود. به تازگی با قوانین جدید این فرصت برای رسانه ملی فراهم گردید تا در سامانه تلوبیون بتوان بعنوان سامانه آرا شبکه اجتماعی تخصصی برای تبلیغات انتخاباتی را هم ایجاد نماییم.
معاون فضای مجازی صداوسیما در رابطه با سامانه آرا که چه امکانی برای نامزدها بوجود می آورد و به صورت کلی چه کاربردی دارد، خاطرنشان کرد: میتوان گفت همه تبلیغات آن نامزد در فضای مجازی و حتی محتواهایی که در شبکه ۲۰۰ گانه رسانه ملی منتشر می کند را یک جا تجمیع می کند.
پیش تر دبیر ستاد انتخابات صداوسیما از افتتاح رسمی کانال های انتخاباتی در روزهای دهه فجر اطلاع داده و اعلام نموده بود پخش آزمایشی این شبکه ها هم شروع شده و به مرور هر کدام به مرحله نهایی برسند افتتاح رسمی می شوند و پخششان شروع می شود.
منبع: علی جون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون