در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی؛
استفاده از رسانه های محیطی برای کاندیداهای انتخابات مجاز شد
به گزارش علی جون، بنابر اعلام مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، استفاده از ابزار و رسانه های محیطی با رعایت ضوابط برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات برای اولین بار مجاز شد.
به گزارش علی جون به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس محمدیان- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان این خبر اظهار داشت: بر مبنای دستورالعمل تبلیغات کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط ستاد انتخابات کشور ابلاغ گردیده است؛ برای اولین بار و به منظور افزایش ظرفیتهای کیفی و کمی تبلیغات انتخابات و هم چنین ارتقای آگاهی های عمومی در این حوزه، استفاده از امکانات تبلیغاتی نهادها و دستگاههای خصوصی مانند کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که رسانه های تبلیغاتی شهری و محیطی را در اختیار دارند، برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت ضوابط مربوطه مجاز شناخته شده است.
محمدیان اضافه کرد: این سیاست بر مبنای منویات مقام معظم رهبری در به کارگیری تمامی ظرفیتهای کشور در امر انتخابات و به منظور افزایش شور و شعور عمومی در قالب قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات دریافت شده و در این ارتباط، امکان استفاده از این امکانات برای همه نامزدها به صورت برابر و با دریافت وجه فراهم گشته است.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی تاکید کرد؛ نامزدها در مورد نحوه ی استفاده از این روش تبلیغاتی و ارائه و انتشار طرح های تبلیغاتی خود، ملزم به رعایت ضوابط اعلام شده از جانب ستاد انتخاباتی کشور می باشند و می توانند با هماهنگی این دفتر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور از ظرفیتهای کانون های آگهی و تبلیغاتی و تبلیغات محیطی استفاده نمایند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون