علی جون
علی جون
موسوی خبر داد؛

جذب 270 هزار بیمه شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی

جذب 270 هزار بیمه شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی

علی جون: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان جذب 270 هزار بیمه شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از هدف گذاری این سازمان برای افزایش پوشش بیمه ای به یک میلیون بیمه شده در این طرح آگاهی داد.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، میرهاشم موسوی در جلسه شورای معاونین این سازمان که با ارتباط وبیناری با مدیران تامین اجتماعی سراسر کشور و جهت بررسی عملکرد حوزه بیمه ای این سازمان برگزار شد، با تقدیر از عملکرد استانها در حوزه توسعه پوشش بیمه ای و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، اظهار داشت: بررسی وضعیت منابع و مصارف سازمان نشان میدهد که ناپایداری منابع نقدی، همچنان ابرچالش سازمان تامین اجتماعی است که باید برای عبور از این شرایط به دنبال راهکارهای تحولی باشیم و بتوانیم با مواجهه صحیح در زمینه های مختلف، اهداف سازمانی در حوزه تامین منابع لازم برای ایفای تعهدات را محقق نماییم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در حوزه تامین منابع برای ایفای تعهدات به جامعه تحت پوشش، مسئولیت سنگینی برعهده داریم. ما در سازمان تامین اجتماعی متکفل خدمت به ۵۰ درصد از جمعیت کشور هستیم و متناسب با این مسئولیت سنگین، باید با تامین منابع، تعهدات و تکالیف قانونی را در قبال جامعه تحت پوشش به خوبی ایفا نماییم. باید پاسخگوی نیاز جامعه تحت پوشش در زمینه ماموریت خود باشیم و سازوکارهای لازم برای توسعه خدمات در بخش های مختلف را تدبیر نماییم. مدیران استانی نیز در زمینه ماموریت خود، برای تحقق اهداف سازمانی مسئولیت دارند و جا دارد که در تمامی مسائل سازمانی خصوصاً تعادل منابع و مصارف، اهداف سازمانی را با جدیت پیگیری کنند و برنامه مؤثر دراین زمینه داشته باشند. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از نهادهای مهم خدمت رسان در نظام جمهوری اسلامی، مسئولیت بسیار مهمی داریم و فعالیت این سازمان در افزایش و ارتقای سرمایه اجتماعی نقش تعیین کننده ای دارد. مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در سراسر کشور تلاش ها و زحمات باارزش و قابل قبولی برای ایفای تعهدات و خدمت به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی انجام داده و می دهند که جا دارد خدمات این سازمان و نتایج زحمات این مجموعه برای عموم مردم و همین طور مراجع تصمیم گیری کشور تبیین شود تا مردم از خدمات باارزش این مجموعه باخبر شوند. وی همین طور اظهار داشت: تبیین دقیق مسائل و تعامل مثبت با مردم، کارآفرینان، مسئولان کشوری و استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای سازمان تامین اجتماعی اهمیت ویژه ای دارد و راهبرد تحول، عدالت و اعتماد بوسیله تعامل، قابل تحقق است. موسوی اظهار داشت: هوشمندسازی سازوکارها و خدمات از مطالبی است که همیشه باید به عنوان یکی از اولویت های سازمان تامین اجتماعی پیگیری شود و کارهای ارزشمندی دراین زمینه صورت گرفته است که باید با جدیت تمام پیگیری شود. نقطه تعادل در حوزه استفاده از نیروی انسانی و خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی هوشمند باید مشخص شود و بتوانیم آنجا که خدمات الکترونیک را توسعه می دهیم، از نیروی انسانی در بخش هایی که نیاز بیشتری برای ارائه خدمات وجود دارد، استفاده نمائیم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات تامین اجتماعی را هدف نهایی تمامی کارهای این سازمان توصیف کرد و اظهار داشت: رضایتمندی مردم در درجه اول اهمیت در تمامی اقدامات و برنامه ریزی های سازمان قرار دارد. بمنظور افزایش رضایتمندی مردم در تمامی استانها مدیران می توانند برنامه های ابتکاری خودرا طراحی و اجرا کنند و باید در میان استانها برای جلب رضایت مردم رقابت ایجاد نماییم. گستردگی خدمات و تنوع کارها ممکنست در مواقعی موجب خستگی همکاران شود اما در زمانی که ما کارها و خدمت رسانی به مردم را با نیت جلب رضای خدا انجام دهیم، احساس خستگی نخواهیم کرد و خداوند متعال نیز در کارهای ما گشایش به وجود می آورد. همه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی باید به این مساله توجه نمایند که ما در این سازمان برای اقشاری از جامعه کار می نماییم که بهترین بندگان خدا هستند و ما برای اعتلای کشور و خدمت به بهترین بندگان خدا مشغول کار هستیم و توجه به اهمیت و جایگاه رفیع خدمات سازمان تامین اجتماعی موجب انگیزه مضاعف ما می شود. در ابتدای این جلسه مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان با ارائه گزارشی درباره ی وضعیت منابع و مصارف سازمان، گزارشی آماری از وضعیت عملکرد اداره کل های بیمه ای در استانها ارائه کرد و مهم ترین چالش ها و برنامه های سازمان در این بخش را تبیین کرد. همین طور مدیران کل برخی از استانها به بیان دیدگاه ها و مسائل خود پیرامون وضیعت منابع و مصارف سازمان و وضعیت تحقق برنامه ها پرداختند.


منبع:

1401/05/31
20:51:57
5.0 / 5
502
تگهای خبر: برنامه , خانواده , خدمات , رضایتمندی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
علی جون - سرگرمی و طنز